רשלנות רפואית אונקולוגיה

צור קשר להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות

רשלנות רפואית באונקולוגיה

מחלת הסרטן הפכה בשנים האחרונות לגורם התמותה הראשון ברחבי העולם. בישראל חולים במחלה מדי שנה אלפי חולים ויותר חולים נפטרים ממחלת הסרטן בישראל לעומת אלה שנפטרים ממחלות לב או מתאונות דרכים. 

אבחון מוקדם של מחלת הסרטן הינו קריטי להחלמה ולהצלת חייו של החולה בה אך למרבה הצער מוגשות בישראל תביעות רבות בגין רשלנות רפואית בשל טיפול שגוי ו/או אבחון מאוחר ו/או אבחון שגוי אונקולוגי ,המציגות תמונת מצב עגומה.

אבחון אונקולוגי מאוחר של מחלת סרטן למשל עשוי להביא לפגיעה ואף אובדן סיכויי החלמתו של המטופל שיכול היה להבריא לחלוטין לולא אובחנה מחלתו בזמן והיה מקבל טיפול מתאים.

דעו לכם כי הרופא האונקולוגי המטפל בחולה סרטן מחויב לערוך אבחון רפואי יסודי ומעמיק של כל תלונותיו של הטופל תוך ביצוע "אבחנה מבדלת" עד הגעה לאבחנה רפואית נכונה. במסגרת ביצוע אבחנה מבדלת, על הרופא המטפל לערוך תחילה רשימה של כל המחלות והמצבים הרפואיים העשויים להסביר את תלונות המטופל/ת, ואז עליו לשלול, בזה אחר זה, מחלות העלולות להתיישב עם תלונותיו של החולה ו/או הסימפטומים המופיעים אצלו עד להגעה לאבחנה אונקולוגית הנכונה. אי ביצוע אבחנה מבדלת אונקולוגית או אבחון אונקולוגי שגוי עשוי להיחשב לרשלנות רפואית באבחון באונקולוגיה.

חייגו 0585999616 או השאירו פרטים

רשלנות רפואית נפוצה במחלת הסרטן ואונקולוגיה