רשלנות רפואית בהשגחה לאחר ניתוח

צור קשר להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות

רשלנות רפואית בהשגחה לאחר ניתוח

כל ניתוח כירורגי כולל סיכונים שעשויים להוביל להתפתחות סיבוכים קשים ולהוביל לנזקים בלתי הפיכים למטופל/ת/ת לרבות מוות. רשלנות רפואית בניתוח עלולה לקרות בזיהום שהתפתח לאחר הניתוח או בסיבוך שנוצר לאחר ניתוח ולא רק בניתוח עצמו. כאשר נגרם נזק למטופל/ת/ת לאחר הניתוח, בשלב ההתאוששות תחת השגחה רפואית במוסד הרפואי יש לבדוק בצורה יסודית האם מדובר באחד מסיכוני הניתוח שהתממש או ברשלנות רפואית.

כדי לבסס עילת רשלנות רפואית לאחר ניתוח נדרש להוכיח כי הרופא ו/או הצוות הרפואי שהיו אחראים על המטופל/ת/ת בשלב ההתאוששות מהניתוח תחת השגחה הרפואית, לא ביצעו פעולה שכל רופא סביר אחר היה מבצע ("המבחן הסביר") וגרמו בכך לנזק צמיתה בלתי הפיך למנותח.  יש לזכור כי מטרת תביעת רשלנות רפואית בניתוח איננה להעניש את הרופא או המוסד הרפואי בגין הרשלנות הרפואית בעת ההשגחה לאחר ניתוח אלא לפצות את המנותח בגין הנזקים הפיזיים ו/או הנפשיים הבלתי הפיכים שנגרמו בשל ההשגחה הרשלנית.


כדי להגיש תביעה, על עו"ד רשלנות רפואית לבסס שלושה יסודות משפטיים: רשלנות הגורם המטפל, נזק בלתי הפיך למטופל/ת וקיומו קשר סיבתי בין הרשלנות לנזק. ללא הוכחה של שלושת יסודות אלה יחדיו, אין טעם בהגשת התביעה מאחר ובית המשפט ידחה את התביעה על הסף.
מומלץ לפנות לעורך דין רשלנות רפואית בניתוח על מנת שיבדוק האם הרופא ו/או צוות הרפואי עמד ב"מבחן הסביר" והאם קיים קשר סיבתי בין הרשלנות הרפואית בהשגחה לאחר ניתוח לבין הנזק הבלתי הפיך שנגרם למנותח/ת. 

חייגו 0585999616 או השאירו פרטים

רשלנויות רפואיות נפוצות בניתוח