רשלנות רפואית בטיפולי בוטוקס

צור קשר להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות

רשלנות רפואית בטיפולי בוטוקס

בשנים האחרונות חלה עליה חדה בהגשת תביעות לרשלנות רפואית בביצוע זריקות בוטוקס המאפשרות החלקת קמטים. מדובר בתביעות כנגד רופאים ומטפלים רשלנים שגרמו למטופליהן לנזק פיזי ונפשי בלתי הפיך. בחלק גדול של המקרים נגרם למטופלות גם נזק נפשי בלתי הפיך בשל הפגיעה הפיזית במראה החיצוני שניסו לשפר מלכתחילה.

חשוב לדעת כי טיפולים אסתטיים בזריקות בוטוקס להחלקת ומילוי קמטים הינם טיפולים אלקטיביים שאינם דחופים בשונה לטיפולים להצלת חיים. בטיפולים אלקטיביים חלה על הרופא המטפל חובת גילוי מוגברת המחייבת אותו במתן הסבר נרחב יותר למטופלת גם בדבר סיבוכים נדירים ואפשריות טיפול מגוונות כדי לקבל את הסכמתה מדעת ולהימנע ממצג שווא. במילים אחרות, טרם ביצוע טיפול אסתטי בזריקות בוטוקס מוטלת על הרופא המטפל החובה להסביר בשפה ברורה למטופלת על כל הסיכונים ו/או הסיכויים הכרוכים בטיפול הרפואי האסתטי בזריקות בוטוקס ולא מספיק שהמטופלת "רק תחתום" על הטפסים מבלי שהבינה היטב וקראה את תוכנם. 

כמו כן, פעמים רבות, המטופלות לא מרוצות מהתוצאה הסופית של הטיפול האסתטי שעברו בזריקות בוטוקס וחשוב לזכור בהקשר זה כי לא כל תוצאה סופית של שאינה לרוחה של המטופלת תחשב לרשלנות רפואית.

רשלנות רפואית היא מצב שבו רופא עשה מעשה כלשהו שרופא סביר לא היה עושה, או לחילופין חדל מלעשות משהו שרופא סביר היה עושה , וגרם בכך לנזק למטופל.

ניתן לתבוע בגין רשלנות רפואית בטיפול אסתטי בזריקות בוטוקס בתוך 7 שנים בצירוף חוות דעת רפואית שתוכיח לבית המשפט כי הנזק שנגרם למטופלת חורג מסטנדרט רפואה סביר.

לפיכך, חשוב מאוד לעורך דין רשלנות רפואית באסתטיקה אשר יבחן המידע הרפואי הרלוונטי בצורה יסודית וייוועץ עם מומחה רפואי בכיר בתחום הפגיעה האם נכון לקדם תביעה משפטית. ככל והתשובה תהיה חיובית, יערוך המומחה הרפואי הבכיר חוות דעת רפואית שתחזק ותתמוך בתביעה לבית המשפט. שימת הלב כי מרבית התביעות המשפטיות ברשלנות רפואית בטיפולי בוטוקס מסתיימות בפשרות במסגרתן משולמים פיצויים בגין הנזקים שנגרמו

 

חייגו 0585999616 או השאירו פרטים

רשלנות רפואית נפוצה בפלסטיקה ואסתטיקה