רשלנות רפואית בניקוב המעי הגס

צור קשר להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות

רשלנות רפואית בניקוב המעי הגס

רשלנות רפואית בניקוב המעי הגס בעת בדיקה קולונוסקופיה או בניתוח עשויה לגרום לנזק בלתי הפיך למנותח/ת ואף למוות עקב ניקוב רשלני במעי הגס על ידי הרופא. החוק קובע כי רשלנות רפואית הינה מצב שבו הרופא המטפל עשה מעשה כלשהו, שרופא סביר לא היה עושה, או לחילופין חדל מלעשות משהו שרופא סביר היה עושה , וגרם בכך לנזק למנותח/ת במעי הגס.
כדי לבסס עילת רשלנות רפואית נדרש להוכיח כי הרופא ו/או הצוות הרפואי סטה מהפרוטוקול הרפואי בעת ביצוע הניתוח או בדיקה במעי הגס ו/או שלא ביצע פעולה שכל רופא סביר אחר היה מבצע , וגרם בכך לנזק צמיתה בלתי הפיך למנותח/ת.
יש לזכור כי מטרת תביעת רשלנות רפואית בשל ניקוב המעי הגס בשגג איננה להעניש את הרופא או המוסד הרפואי בגין הרשלנות הרפואית בניקוב המעי הגס במהלך בדיקת קולונוסקופיה או בעת ניתוח אלא לפצות את המנותח/ת בגין הנזקים הפיזיים ו/או הנפשיים הבלתי הפיכים שנגרמו בשל ניקוב המעי הגס ברשלנות.
חשוב לדעת שבכדי להגיש תביעה על עו"ד רשלנות רפואית בניקוב המעי הגס לבסס שלושה יסודות משפטיים: רשלנות הגורם המטפל, נזק בלתי הפיך למטופל/ת וקיומו קשר סיבתי בין הרשלנות לנזק. 

ללא הוכחה של שלושת יסודות אלה יחדיו, אין טעם בהגשת התביעה מאחר ובית המשפט ידחה את התביעה על הסף.
לפיכך, מומלץ לפנות לעורך דין המתמקד ברשלנות רפואית על מנת שיבדוק האם הרופא המנתח עמד ב"מבחן הסביר" והאם קיים קשר סיבתי בין הרשלנות הרפואית בניקוב המעי הגס לבין הנזק הבלתי הפיך שנגרם למטופל/ת.
במידה ועו"ד רשלנות רפואית בניקוב המעי הגס ימצא עילה להגשת התביעה לאחר בדיקה יסודית של פרטי האירוע בצירוף חוות דעתו התומכת של רופא בכיר, הרי שקמה עילת תביעת לרשלנות רפואית בניקוב המעי הגס בעת ניתוח המזכה בפיצויים מרביים בגין הנזקים שנגרמו.

חייגו 0585999616 או השאירו פרטים

רשלנויות רפואיות נפוצות בניתוח