רשלנות רפואית בניתוח כריתת רחם

צרי קשר להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות

רשלנות רפואית בניתוח כריתת רחם

כל ניתוח כרוך בסיכונים מסוימים ועשוי להסתבך אך לא כל נזק או סיבוך בעקבות ניתוח כריתה של רחם עשויים להוות עילה לתביעה בגין רשלנות רפואית.

רשלנות רפואית בניתוח כריתת רחם בשל מיומה (שרירן) עשויה לגרום לפגיעה באיברי הבטן הפנימיים האחרים: השחלות, החצוצרות , שלפוחית השתן, המעי הדק, מערכת העיכול- המעי הגס.

בניתוח כריתת רחם ישנם סיכונים וסיבוכים רבים: דימום פגיעה עצבית, זיהום, פגיעה באברים סמוכים , סיבוכים הקשורים להרדמה ומקרים אחדים גם מוות.

מהי רשלנות רפואית ?

רשלנות רפואית היא מצב שבו רופא עשה מעשה כלשהו שרופא סביר לא היה עושה, או לחילופין חדל מלעשות משהו שרופא סביר היה עושה , וגרם בכך לנזק למטופלת.  אם נפגעתם כתוצאה מניתוח כרית של הרחם ייתכן ואתם זכאים לפיצוי בגין רשלנות רפואית.

מטרת תביעת רשלנות פיצוי ולא ענישה

יש לזכור כי מטרת תביעת רשלנות רפואית בניתוח כריתת רחם איננה להעניש את הרופא או המוסד הרפואי בגין הרשלנות הרפואית אלא לפצות את המנותחת בגין הנזקים הפיזיים ו/או הנפשיים הבלתי הפיכים שנגרמו לה.

במילים אחרות, המטרה בהגשת תביעה לרשלנות רפואית בניתוח כתוצאה מניתוח היא מתן פיצוי כספיי להשבת המצב לקדמותו ככל שניתן אילולא הרשלנות הרפואית בעת הניתוח.

תנאי סף להגשת תביעת רשלנות

כדי להגיש תביעה, על עו"ד רשלנות רפואית לבסס שלושה יסודות משפטיים: רשלנות הגורם המטפל, נזק בלתי הפיך למטופלת וקיומו של קשר סיבתי בין הרשלנות לנזק הנתמך בחוות דעת רופא בכיר. ללא הוכחה של שלושת יסודות אלה יחדיו, אין טעם בהגשת התביעה מאחר ובית המשפט ידחה את התביעה על הסף.

לפיכך, מומלץ לפנות לעורך דין המתמקד ברשלנות רפואית על מנת שיבדוק האם הרופא המנתח עמד ב"מבחן הסביר" והאם קיים קשר סיבתי בין הרשלנות הרפואית בהליך כריתת הרחם לבין הנזק הבלתי הפיך שנגרם למנותחת.

במידה ועו"ד רשלנות רפואית בניתוח ימצא עילה להגשת התביעה לאחר בדיקה יסודית של פרטי האירוע בצירוף חוות דעתו התומכת של רופא בכיר, הרי שקמה עילת תביעת לרשלנות רפואית בניתוח כריתת של הרחם במהלך ניתוח המזכה בפיצויים מרביים בגין הנזקים שנגרמו.

חייגו 0585999616 או השאירו פרטים

רשלנות רפואית נפוצה בניתוח

? חוששת כי נפגעת ברשלנות רפואית בניתוח

צרי קשר להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות