רשלנות רפואית בניתוח מתיחת בטן

צרי קשר להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות

רשלנות רפואית בניתוח מתיחת בטן

מטופלים רבים בוחרים לעבור ניתוח למתיחת בטן או ניתוח לשאיבת שומן כדי להיפטר מעודפי שומן ולשפר את חזותם למראה חטוב ובטן שטוחה. מדובר בניתוח כירורגי אלקטיבי (יזום) המבוצע בהרדמה מלאה ומצריך מיומנות רופא מנתח מומחה בתחומו, רופא מרדים, צוות רפואי מוסמך,

חדר ניתוח וציוד רפואי סטרילי וחדר התאוששות למטופלים.  במקרה והניתוח מבוצע ברשלנות עשויים להתפתח סיבוכים שישאירו את המטופלים עם נזקים פיזיים בלתי הפיכים. בחלק גדול של המקרים יגרמו למטופלים גם נזקים נפשיים בלתי הפיכים בשל הפגיעה הפיזית במראה החיצוני שניסו לשפר מלכתחילה.

חשוב לדעת כי ניתוחים פלסטיים כמו מתיחת בטן או שאיבת שומן הינם ניתוחים אלקטיביים (כלומר ניתוחים יזומים שאינם דחופים). בניתוחים אלקטיביים חלה על הרופא המטפל חובת גילוי מוגברת המחייבת אותו במתן הסבר נרחב יותר למטופלים גם בדבר סיבוכים נדירים ואפשריות טיפול מגוונות כדי לקבל את הסכמתם מדעת ולהימנע ממצג שווא. במילים אחרות, טרם ביצוע ניתוחים למתיחת בטן או לשאיבת שומן , מוטלת על הרופא המנתח החובה להציע תחילה למטופלים דרכים אחרות להפחתת משקל כמו דיאטה, אכילה נכונה ופעילות גופנית .

במידה והמטופלים ניסו דרכי טיפול אלה ללא הצלחה, מוטלת על הרופא המנתח החובה

להסביר למטופלים בשפה ברורה על כל הסיכונים ו/או הסיכויים הכרוכים בניתוח למתיחת בטן או בניתוח שאיבת שומן כמו סכנות להתפתחות זיהום או צלקות שיוותרו בבטנם לאחר הניתוח, ולא מספיק שהמטופלים "רק יחתמו" על הטפסים מבלי שהבינו היטב וקראו את תוכנם. כמו כן, חלה על הרופא המטפל החובה להנחות את המטופלים מראש, טרם ביצוע הניתוח, בכל ההנחיות המיוחדות הנדרשות טרם ולאחר הניתוח האלקטיבי למתיחת בטן או שאיבת שומן.

חייגו 0585999616 או השאירו פרטים

רשלנות רפואית נפוצה בפלסטיקה ואסתטיקה

כמו כן, פעמים רבים המטופלות לא מרוצות מהתוצאה הסופית של הטיפול האסתטי או הניתוח הפלסטי שעברו וחשוב לזכור כי לא כל תוצאה סופית של טיפול אסתטי שלא לרוחה של המטופלת תחשב לרשלנות רפואית.

כדי לבסס עילת תביעה נזיקית בגין רשלנות רפואית בטיפול אסתטיקה או ניתוח פלסטי ניתן להגיש תביעה בתוך 7 שנים בצירוף חוות דעת רפואית שתוכיח לבית המשפט כי הנזק שנגרם למטופלת חורג מסטנדרט רפואה סביר.

לפיכך, חשוב מאוד לפנות למשרד עורכי דין רשלנות באסתטיקה המתמחה בתחום, אשר יבחן את הרשומה הרפואית וייוועץ עם מומחה מתאים, עד הגעה למסקנה, האם נכון לקדם תביעה משפטית. ככל והתשובה תהיה חיובית, יערוך המומחה חוות דעת רפואית ויוגש כתב תביעה. שימת הלב כי תביעות משפטיות ברשלנות רפואית בניתוחי פלסטיקה ואסתטיקה מסתיימות לרוב בפשרות במסגרתן מקבלים התובעים פיצויים בגין הנזקים שנגרמו להם.

 

? חוששת כי נפגעת ברשלנות רפואית בניתוח

צרי קשר להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות