רשלנות רפואית בפלסטיקה ואסתטיקה

צרי קשר להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות

רשלנות רפואית בפלסטיקה ואסתטיקה

בשנים האחרונות חלה עליה חדה בהגשת תביעות לרשלנות רפואית בביצוע טיפולים אסתטיים ופלסטיים על ידי רופאים ומטפלים רשלנים שגרמו ברשלנותם לנזק בלתי הפיך למטופליהן. בחלק גדול של המקרים נגרם למטופלות גם נזק נפשי בלתי הפיך בשל הפגיעה הפיזית במראה החיצוני שניסו לשפר באמצעות הניתוח ו/או הטיפול הפלסטי והאסתטי מלכתחילה.

כידוע , תחום טיפולי הפלסטיקה ואסתטיקה לשיפור היופי כולל כיום מגוון גדול של הליכים רפואיים: החל מזריקות בוטוקס וחומצה היאלורונית להחלקת ומילוי קמטים,  טיפולי לייזר לתיקון הראיה או להסרת שיער, וכלה בניתוחים פלסטיים בכל חלקי הגוף כמו שתלי סיליקון (כדוגמת שתלי אלרגן ALLERGAN) ,הרמת חזה, מתיחת בטן, ניתוח אף, הצמדת אוזניים, והרמת סנטר.

חשוב לדעת כי תחום הניתוחים הפלסטיים כולל ברובו ניתוחים שאינם דחופים ומתוכננים מראש (ניתוחים אלקטיביים) שכן אין מדובר בניתוחים דחופים להצלת חיים. 

בסוג ניתוחים שכזה, חלה על הרופא המטפל חובת גילוי מוגברת המחייבת מתן הסבר נרחב יותר למטופל גם בדבר סיבוכים נדירים ואפשריות טיפול מגוונות כדי לקבל הסכמה מדעת של המטופלת ולהימנע ממצג שווא. הרופא מחויב להסביר למטופלת בשפה ברורה על כל הסיכונים ו/או הסיכויים הכרוכים בטיפול הרפואי ולא מספיק שהמטופלת "רק תחתום" על הטפסים מבלי שהבינה היטב וקראה את תוכנם.

חייגו 0585999616 או השאירו פרטים

כמו כן, פעמים רבים המטופלות לא מרוצות מהתוצאה הסופית של הטיפול האסתטי או הניתוח הפלסטי שעברו וחשוב לזכור כי לא כל תוצאה סופית של טיפול אסתטי שלא לרוחה של המטופלת תחשב לרשלנות רפואית.

כדי לבסס עילת תביעה נזיקית בגין רשלנות רפואית בטיפול אסתטיקה או ניתוח פלסטי ניתן להגיש תביעה בתוך 7 שנים בצירוף חוות דעת רפואית שתוכיח לבית המשפט כי הנזק שנגרם למטופלת חורג מסטנדרט רפואה סביר.

לפיכך, חשוב מאוד לפנות למשרד עורכי דין רשלנות באסתטיקה המתמחה בתחום, אשר יבחן את הרשומה הרפואית וייוועץ עם מומחה מתאים, עד הגעה למסקנה, האם נכון לקדם תביעה משפטית. ככל והתשובה תהיה חיובית, יערוך המומחה חוות דעת רפואית ויוגש כתב תביעה. שימת הלב כי תביעות משפטיות ברשלנות רפואית בניתוחי פלסטיקה ואסתטיקה מסתיימות לרוב בפשרות במסגרתן מקבלים התובעים פיצויים בגין הנזקים שנגרמו להם.

 

רשלנות רפואית נפוצה בפלסטיקה ואסתטיקה