רשלנות רפואית בשארית שליה

צור קשר להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות

רשלנות רפואית בשארית שליה

תקופת ההיריון והלידה הינה תקופה מרגשת מאוד המלווה בציפייה וחשש אצל בני הזוג המייחלים להולדתו של עובר בריא ושלם בתהליך לידה מהיר ובטוח.
יחד עם זאת, לידה אינה מדע מדויק ואין זה מן הנמנע כי לעיתים קורים סיכונים סיבוכים בעת הלידה ולאחריה. על הרופא המטפל בלידה מוטלת חובת הזהירות לוודא כי לא השאיר שאריות שליה במקרה של לידה בניתוח קיסרי או הפלה טבעית לא שלמה או הגרידה (הפלה). באם הרופא המטפל התרשל והשאיר שארית שליה בסיום ההליך הרפואי ברחם, הדבר יכול לגרום לסיבוכים וזיהומים תוך רחמיים ואף לעקרות ליולדת.
במקרה של רשלנות רפואית בהשארת שאריות שליה ברחם שגרמו לנזקים בלתי הפיכים ליולדת ו/או לעובר, יש מקום לשקול הגשת תביעה לרשלנות רפואית בלידה.
יש לזכור כי מטרת תביעת רשלנות רפואית בגין סיבוכים לידה איננה להעניש את הרופא המטפל או הצוות הרפואי בגין הרשלנות הרפואית בהשארת שאריות שליה אלא לפצות את היולדת בגין הנזקים הפיזיים ו/או הנפשיים הבלתי הפיכים שנגרמו לה ו/או לעובר .
לפיכך, מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה ברשלנות רפואית בהריון ובלידה על מנת שיבדוק האם הרופא המטפל עמד ב"מבחן הסביר" והאם קיים קשר סיבתי בין הרשלנות הרפואית בשארית שליה לאחר הלידה לבין הנזק שנגרם לעובר ו/או ליולדת.
במידה ועו"ד רשלנות רפואית הריון לידה ימצא עילה להגשת התביעה לאחר בדיקה יסודית של פרטי מהלך הלידה בצירוף חוות דעתו התומכת של רופא בכיר, הרי שתתכן עילת תביעת רשלנות רפואית בלידה עם שארית שליה המזכה בפיצויים מרביים בגין הנזקים שנגרמו.
בכל מקרה, על מנת להעריך אפשרות הגשת תביעת פיצויים בעילת רשלנות רפואית, ניתן לפנות להתייעצות אישית עם עורכת הדין נעמי קויפמן ניב .

חייגו 0585999616 או השאירו פרטים

רשלנות רפואית נפוצה בהריון ולידה

? חוששת כי נפגעת ברשלנות רפואית

צרי קשר להערכת סיכויי ושווי תביעתך ללא התחייבות